نه تو میمانی ونه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی
"به حباب نگران لب یک رود قسم و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت
غصه هم خواهد رفت آن چندانی که فقط خاطره ای خواهد ماند
"لحظه ها عریانند به تن لحظه خود جامه اندوه مپوشان هرگز
طعم گیلاس...ما را در سایت طعم گیلاس دنبال میکنید
برچسب: عاشقانه,عاشقانه ها,عاشق,عاشقتم,عاشقان,عاشقی,عاشقانه شعر,عاشق شدم,عاشقانه دوستت دارم,عاشق شدن, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 23:56